SZKOLENIA PERSONELU
Tematyka szkoleń dotyczy obsługi Gościa w hotelarstwie i gastronomii, które są niewątpliwie najważniejszym aspektem funkcjonowania hotelu i restauracji.
Szkolenia realizowane są w oparciu o dany rynek i predyspozycje obiektu hotelarskiego, poparte wcześniejszą analizą.
Oferta dotyczy szkoleń jednodniowych jak i dłuższych, dostosowanych i przygotowanych dla konkretnego hotelu czy restauracji oraz dla szkół hotelarsko-gastronomicznych.
Podstawową zaletą szkoleń jest:
-
szkolenia odbywają się w małych grupach,
-
zajęcia mają charakter teoretyczny jak i praktyczny oraz odbywają się przy aktywnym udziale uczestników szkolenia.
-
uzyskanie informacji jak radzić sobie kontaktach z Gościem,
-
omówienie konkretnych przypadków z jakimi uczestnicy spotykają się w swojej pracy,
-
możliwość konsultowania rozwiązań z zachowaniem zasad Savoir-Vivre w obsłudze, aby Twoja praca stała się Twoją pasją.
Metody stosowane podczas szkoleń:
-
wykład w oparciu o liczne przykłady praktyczne,
-
analiza przypadków,
-
ćwiczenia i zadania do rozwiązania,
-
dyskusja i omawianie przykładów z praktyki zawodowej uczestników,
Teoria służy wprowadzeniu w temat. Wszystkie zagadnienia stają się w ten sposób przedmiotem ćwiczeń. Zakres ćwiczeń jest elastycznie dostosowany do specyfiki pracy danej grupy uczestników szkolenia.
Zajęcia praktyczne prowadzone są z wykorzystaniem zróżnicowanych form: indywidualnie oraz zespołowo.
Po każdym omówionym module odbywają się krótkie, pisemne ćwiczenia sprawdzające wiadomości i umiejętności z poszczególnych tematów szkolenia, przewidzianych w programie nauczania.