Szkolenie przeznaczone jest dla osób zatrudnionych w obiektach hotelarskich, które mają i nie mają przygotowania do pracy w zawodzie hotelarza, jak również dla studentów i uczniów szkół hotelarskich.
Czas trwania szkolenia uzależniony jest od potrzeb zakładu hotelarskiego oraz jednostki szkolonej. W ciągu jednego dnia szkolenie trwa do 8 godzin lekcyjnych.
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom podstawowych zasad w komunikacji z Gościem hotelowych zgodnie z zasadami savoir – vivre.
Tematyka szkolenia:
- Istota pracy w hotelarstwie.
- Zawód – hotelarz.
- Kreowanie wizerunku pracowników w hotelu.
- Cechy psychofizyczne hotelarza.
- Ubraniowy savoir -vivre Pań.
- Ubraniowy savoir- vivre Panów,
- Język ciała.
4. Etyka i kultura w obsłudze Gościa w hotelu.
- Odpowiedzialność etyczno-moralna wobec Gościa przyjętego do hotelu.
- Przestrzeganie tajemnicy zawodowej przez pracowników hotelu.
- Protokół dyplomatyczny i savoir-vivre w hotelarstwie
5. Zasady dobrego zachowania podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych przez działy w hotelu:
- Recepcji,
- Służby Pięter i Pralni
- Gastronomii – restauracji, baru, bankietów i konferencji,
- Kuchni,
- Działu technicznego,
6. Komunikowanie się z Gościem w trudnych sytuacjach a zasady savoir- vivre.
- Postępowanie w sytuacjach trudnych.
7. Kodeks Etyki Hotelarza.
Cena szkolenia
Cena szkolenia uzależniona jest od:
- indywidualnych potrzeb klienta,
- czasu trwania szkolenia,
- szkolenie może zawierać część: teoretyczną i praktyczną, tylko teoretyczną, tylko praktyczną,
- ilości osób, sugerowane grupy do 10 osób
- orientacyjna cena za dzień szkolenia 1500 zł + 23% VAT
* istnieje możliwość ustalenia indywidualnej ceny za osobę.