Program szkolenia obsługa gościa hotelowego
Ramowy program szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działu recepcji hotelowej.
Czas trwania szkolenia jednej osoby wynosi: czas trwania szkolenia uzależniony jest od potrzeb zakładu hotelarskiego oraz jednostki szkolonej. W ciągu jednego dnia szkolenie trwa do 8 godzin lekcyjnych.
Poruszane tematy:
-
Wstęp. Istota pracy w hotelarstwie.
-
Gościnność w pracy recepcjonisty a zagrożenie COVID-19
-
Organizacja pracy w dziale recepcji – procedury COVID-19.
-
Rola recepcji w hotelu – wyposażenie.
-
Kultura osobista pracowników recepcji.
-
Zarządzanie obiektem hotelarskim a stanowisko recepcjonisty.
-
Obsługa Gościa hotelowego przez dział recepcji w trakcie pandemii.
-
Obsługa Gościa VIP w pandemii.
-
Obsługa Gościa hotelowego z niepełnosprawnością w pandemii.
-
Największe błędy popełniane w obsłudze Gościa.
-
Odpowiedzialność za mienienie i bezpieczeństwo Gościa.
-
Współpraca działu recepcji z i innymi komórkami w hotelu.
-
Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny oraz w trakcie trwania pandemii.
-
Obiektywna ocena jakości wykonywanej pracy.
Cena:
Cena szkolenia zawiera przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz uzależniona jest od:
-
indywidualnych potrzeb klienta,
-
czasu trwania szkolenia,
-
szkolenie może zawierać część: teoretyczną i praktyczną, tylko teoretyczną, tylko praktyczną,
-
ilości osób (sugerowane grupy do 10 osób)
-
orientacyjna cena za dzień szkolenia 1490 zł + 23% VAT
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY OFERTY