TrenerHOTEL | Program szkolenia obsługa gościa hotelowego
16846
page,page-id-16846,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Program szkolenia obsługa gościa hotelowego

Ramowy program szkolenia


 

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działu recepcji hotelowej.

Czas trwania szkolenia jednej osoby wynosi:  czas trwania szkolenia uzależniony jest od potrzeb zakładu hotelarskiego oraz jednostki szkolonej. W ciągu jednego dnia szkolenie trwa do 8 godzin lekcyjnych.


Poruszane tematy:

  • Wstęp. Istota pracy w hotelarstwie.

  • Gościnność w pracy recepcjonisty a zagrożenie COVID-19

  • Organizacja pracy w dziale recepcji – procedury COVID-19.

  • Rola recepcji w hotelu – wyposażenie.

  • Kultura osobista pracowników recepcji.

  • Zarządzanie obiektem hotelarskim a stanowisko recepcjonisty.

  • Obsługa Gościa hotelowego przez dział recepcji w trakcie pandemii.

  • Obsługa Gościa VIP w pandemii.

  • Obsługa Gościa hotelowego z niepełnosprawnością w pandemii.

  • Największe błędy popełniane w obsłudze Gościa.

  • Odpowiedzialność za mienienie i bezpieczeństwo Gościa.

  • Współpraca działu recepcji z i innymi komórkami w  hotelu.

  • Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny oraz w trakcie trwania pandemii.

  • Obiektywna ocena jakości wykonywanej pracy.


Cena:

Cena szkolenia zawiera przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz uzależniona jest od:

  • indywidualnych potrzeb klienta,

  • czasu trwania szkolenia,

  • szkolenie może zawierać część: teoretyczną i praktyczną, tylko teoretyczną, tylko  praktyczną,

  • ilości osób (sugerowane grupy do 10 osób)

  • orientacyjna cena za dzień szkolenia 1490 zł + 23% VAT

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY OFERTY