TrenerHOTEL | Program szkolenia obsługa konsumenta w hotelowej restauracji
16943
page,page-id-16943,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Program szkolenia obsługa konsumenta w hotelowej restauracji

Ramowy program szkolenia

 

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obiektów noclegowych w których funkcjonuje dział gastronomii i kuchni : kelnerów, barmanów oraz zaplecza kuchennego.

Czas trwania szkolenia uzależniony jest od indywidualnych potrzeb obiektu hotelowego z zapleczem gastronomicznym.

Tematyka szkolenia:

  1. Istota pracy w hotelarstwie i w dziale gastronomii.
  2. Organizacja i zarządzanie w dziale gastronomii.
  3. Współpraca działu gastronomii z innymi komórkami w hotelu.
  4. Goście hotelowi w restauracji – obsługa.
  5. Etyka i kultura w obsłudze gości w restauracji.
  6. Komunikacja pracowników gastronomii z gośćmi hotelowymi.
  7. Śniadania i inne usługi gastronomiczne świadczone w hotelu.
  8. Protokół dyplomatyczny.

Cena szkolenia

Cena szkolenia uzależniona jest od:

  • indywidualnych potrzeb klienta,
  • czasu trwania szkolenia,
  • szkolenie może zawierać część: teoretyczną i praktyczną, tylko teoretyczną, tylko  praktyczną,
  • ilości osób, sugerowane grupy do 10 osób,
  • orientacyjna cena za dzień szkolenia 1500 zł + 23% VAT

* istnieje możliwość ustalenia indywidualnej ceny za osobę.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY OFERTY