Program szkolenia obsługa konsumenta w hotelowej restauracji
Ramowy program szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obiektów noclegowych w których funkcjonuje dział gastronomii i kuchni : kelnerów, barmanów oraz zaplecza kuchennego.
Czas trwania szkolenia uzależniony jest od indywidualnych potrzeb obiektu hotelowego z zapleczem gastronomicznym.
Tematyka szkolenia:
- Istota pracy w hotelarstwie i w dziale gastronomii.
- Organizacja i zarządzanie w dziale gastronomii.
- Współpraca działu gastronomii z innymi komórkami w hotelu.
- Goście hotelowi w restauracji – obsługa.
- Etyka i kultura w obsłudze gości w restauracji.
- Komunikacja pracowników gastronomii z gośćmi hotelowymi.
- Śniadania i inne usługi gastronomiczne świadczone w hotelu.
- Protokół dyplomatyczny.
Cena szkolenia
Cena szkolenia uzależniona jest od:
- indywidualnych potrzeb klienta,
- czasu trwania szkolenia,
- szkolenie może zawierać część: teoretyczną i praktyczną, tylko teoretyczną, tylko praktyczną,
- ilości osób, sugerowane grupy do 10 osób,
- orientacyjna cena za dzień szkolenia 1500 zł + 23% VAT
* istnieje możliwość ustalenia indywidualnej ceny za osobę.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY OFERTY