TrenerHOTEL | Gościnność w hotelarstwie
16787
single,single-post,postid-16787,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Gościnność w hotelarstwie

05 lis Gościnność w hotelarstwie

Czym jest gościnność? Odpowiedź na to pytanie możemy znaleźć w każdej encyklopedii w sieci czy tradycyjnej – książkowej. Czy gościnność to cecha wrodzona czy nabyta? Czy jestem gościnny? A co się składa na gościnność w hotelarstwie? Zanim odpowiemy na to pytanie, należy określić czym jest gościnność ( hospitality ) w hotelu.

Gościnność w hotelarstwie to zapewnienie wygody oraz standardu usług oferowanych przez hotel. To również bezpieczeństwo pobytu, miła atmosfera ale też, zapewnienie kwalifikacji zawodowych wszystkich pracowników hotelu.

Poprzez dobór pracowników oraz odpowiednie praktyki, szkolenia można wypracować pewien model gościnności który obowiązuje w konkretnym hotelu. Co za tym idzie, gościnności zawodowej można się nauczyć.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.