TrenerHOTEL | Kultura i etyka w zawodzie hotelarza
16910
single,single-post,postid-16910,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Kultura i etyka w zawodzie hotelarza

19 sty Kultura i etyka w zawodzie hotelarza

Jak ogromne znaczenie w kontaktach międzyludzkich odgrywa kultura i etyka, to wszyscy wiedzą. W zawodzie hotelarza etyka i kultura nabierają szczególnego znaczenia. W hotelu występuję bezpośredni kontakt między Gościem a pracownikiem, czyli usługobiorcą a usługodawcą.Od pracowników zatrudnionych w zakładach hotelarskich wymaga się wysokiej kultury osobistej i umiejętności funkcjonowania w społeczeństwie.

Ważny jest również wygląd zewnętrzny pracownika hotelu. Hotelarz, szczególnie  powinien dbać o swój ubiór ( uniformy), higienę osobistą, uczesanie. Powinien wyróżniać się grzecznym, miłym i serdecznym podejściem do Gościa hotelowego a także, sprytem i szybką orientacją na potrzeby i oczekiwania Gościa.

Oprócz wiedzy zawodowej powinien posiadać odpowiednie cechy charakteru, jak uczciwość i odpowiedzialność. Praca w hotelu to udzielanie gościny, więc osoba zatrudniona w hotelu również powinna posiadać takie cechy jak komunikatywność, gościnność.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.