TrenerHOTEL | Rola pracownika w hotelu – misja
16954
single,single-post,postid-16954,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Rola pracownika w hotelu – misja

04 mar Rola pracownika w hotelu – misja

Gość oczekuje od hotelu życzliwości i zrozumienia. Gość chce mieć kontakt w hotelu z personelem który jest fachowcem , potrafiącym okazać zainteresowanie jego potrzebami i sprawami. Zatem, rolą pracownika jest wyrobienie w gościu pozytywnych opinii o hotelu.

Hotel jest miejscem, który na określony czas  zastępuję dom osobom przyjezdnym. Aby Gość mógł poczuć się „ jak w domu”, niezbędne będzie stworzenie przez pracowników odpowiedniej atmosfery pobytu, ale czy tylko?

Pracownicy, którzy podtrzymuje pozytywne relacje z innymi pracownikami w hotelu, którzy mają poczucie wspólnoty całego zespołu hotelowego, których wysoka kultura osobista oraz kwalifikacje zawodowe pozwolą osiągnąć pełne zadowolenie Gościa z pobytu, osiągają swój cel. Dają Gościowi to czego oczekuje – poczucie bezpieczeństwa,  a o atmosferze panującej w hotelu śmiało może powiedzieć, że „czuję się jak w domu”.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.