04 mar Rola pracownika w hotelu – misja
Gość oczekuje od hotelu życzliwości i zrozumienia. Gość chce mieć kontakt w hotelu z personelem który jest fachowcem , potrafiącym okazać zainteresowanie jego potrzebami i sprawami. Zatem, rolą pracownika jest wyrobienie w gościu pozytywnych opinii o hotelu.
Hotel jest miejscem, który na określony czas zastępuję dom osobom przyjezdnym. Aby Gość mógł poczuć się „ jak w domu”, niezbędne będzie stworzenie przez pracowników odpowiedniej atmosfery pobytu, ale czy tylko?
Pracownicy, którzy podtrzymuje pozytywne relacje z innymi pracownikami w hotelu, którzy mają poczucie wspólnoty całego zespołu hotelowego, których wysoka kultura osobista oraz kwalifikacje zawodowe pozwolą osiągnąć pełne zadowolenie Gościa z pobytu, osiągają swój cel. Dają Gościowi to czego oczekuje – poczucie bezpieczeństwa, a o atmosferze panującej w hotelu śmiało może powiedzieć, że „czuję się jak w domu”.
Sorry, the comment form is closed at this time.