TrenerHOTEL | Szkolenia
17074
page,page-id-17074,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Szkolenia

SZKOLENIA PERSONELU HOTELOWEGO

Wybuch pandemii COVID-19 wywołał olbrzymie zmiany  funkcjonowania w życiu ludzi na całym świecie. Obiekty hotelarskie oraz restauracje stały się potencjalnym miejscem gdzie dochodzi do największej ilości zakażeń. Szkolenia zostały dostosowane do istniejącej sytuacji w Polsce i na świecie. Uczą nie tylko pracy w obsłudze profesjonalnej  Gościa hotelowego, ale również jak zadbać o swoje środowisko w codziennej pracy.

Na szkoleniach uczestnicy dowiedzą się  między innymi, jak organizować pracę, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa, dbać o siebie w wykonywaniu codziennych obowiązków oraz zachować czyste i bezpieczne środowisko pracy dla siebie i współpracowników.

 

Specjalnością naszą są szkolenia z zakresu obsługi Gościa hotelowego. Szkolenia realizowane są w oparciu o dany rynek i predyspozycje obiektu hotelarskiego, poparte wcześniejszą analizą. Wspólnie możemy określić cele i założenia, stworzymy plan szkolenia i zrealizujemy go w Twoim miejscu pracy.

W ofercie dostępne szkolenia:

shutterstock_66923794

1. Profesjonalna Pokojowa.

Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie pracowników do bezpośredniej obsługi Gościa hotelowego przez personel sprzątający oraz przybliżenie tematyki z ogólnej wiedzy o hotelarstwie.

Program szkolenia profesjonalna pokojowa

2. Obsługa Gościa hotelowego.

Celem szkolenia jest zapoznanie się ze specyfiką indywidualnego podejścia do Gościa hotelowego przez pracowników recepcji, jak również z obowiązkami związanymi z przyjmowaniem, obsługą i wymeldowaniem.

Program szkolenia obsługa gościa hotelowego

3. Kultura i etyka w zawodzie hotelarza.

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom szkolenia podstawowych zasad w komunikowaniu się z Gościem hotelowych zgodnie z zasadami savoir – vivre.

W wyniku realizacji programu uczestnik szkolenia zdobywa niezbędną wiedzę o zawodzie jakim jest hotelarstwo.  Uzupełnieniem teorii są praktyczne ćwiczenia dzięki którym,  pod okiem trenera nabiera wprawy i kształtuje właściwą postawę podczas obsługi Gościa w hotelu czy restauracji.
Program szkolenia etyka i kultura w zawodzie hotelarza

4. Obsługa konsumenta w hotelowej restauracji.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie pozytywnych postaw pracowników gastronomii w obsłudze gościa w restauracji, zrozumienie , że nawet najbardziej wymagający gość nie jest wrogiem.

Zawód kelnera wymaga ciągłego doskonalenia umiejętności zawodowych. Podczas zajęć teoretycznych i warsztatów z obsługi gościa w restauracji, uczestnik szkolenia nauczy się sprostać wciąż rosnącym wymaganiom konsumentów.

Program szkolenia obsługa konsumenta w hotelowej restauracji

reception
gosc

5. Hospitality w hotelarstwie.

Czym jest gościnność w hotelarstwie? Co się na nią składa? Czy gościnność to cecha nabyta czy wrodzona? Czy jesteś gościnny? Na te oraz inne pytania odpowiemy podczas profesjonalnego szkolenia Hospitality w hotelarstwie.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników obiektów hotelarskich.

6. Orientation w hotelarstwie.

Czym jest hotel? Czym jest hotelarstwo? Kto za co odpowiada? Kto przed kim odpowiada?

Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących w hotelu, ale niekoniecznie znających teoretyczne podstawy hotelarstwa.

Program szkolenia Hotel Orientation dla pracowników

Program szkolenia Hotel Orientation dla kierowników.

Zainteresował Cię konkretnym tematem i chcesz poznać szczegóły oferty? 

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU JUŻ DZIŚ!